چگونه چروک صورتمان را ازبین ببریم؟ ◄ پزشکی ► - سوسا وب تولز - ابزار وبلاگ

سوسا وب تولز - ابزار وبلاگ

قرآن,قرآن صوتی, ترجمه قرآن
اسرار کاهش وزن در درون ذهن شما نهفته است
تبلیغات
ارسال پیامک

تبلیغات در سایت

تبلیغات متنی
دوربین مداربسته
sakhtemoon.com مرجع پیکسوت در زمینه معرفی محصولات و شرکتهای دوربین مدار بسته
ساخت وبلاگ
ساخت وبلاگ
دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید
طراحی سایت
طراحی سایت
ایلیا ثبت شرکت
ایلیا ثبت شرکت
ثبت علامت تجاری در کرج
ثبت علامت تجاری در کرج
ثبت برند ایلیا
ثبت برند ایلیا
انتخاب نام کودک
انتخاب نام کودک
فروشگاه ساز رایگان
فروشگاه ساز رایگان
طراحی سایت
طراحی سایت
آپلود فایل
آپلود فایل رایگان
آپلود عکس
آپلود عکس رایگان
مکان تبلیغات شما
مکان تبلیغات شما به ارزان ترین قیمت
گالری عکس سوسا
ابزار وبلاگ
پست های تصادفی وبلاگ

ابزارهای وبلاگنویسی


تصاویر زیباسازی وبلاگ در گروه بندی های مختلف + کد عکس


چگونه چروک صورتمان را ازبین ببریم؟

 

ورزش گردن: ورزش گردن، مهم‌ترین ورزش محسوب می‌شود، زیرا گردن اولین جایی است كه نشانه‌های پیری به‌خصوص در خانم‌ها در آن بروز می‌كند. برای تقویت عضلات گردن، ابتدا روی صندلی راحت بنشینید. بدون اینكه بدنتان را كش بدهید، به آرامی گردنتان را تا جایی كه می‌توانید به عقب خم كنید. برای چند لحظه در همین حالت بمانید و انقباض و كشیدگی را در عضلات گردن حس كنید. بعد به آرامی سرتان را بلند كنید. بهتر است این ورزش را چندین بار در روز تكرار كنید. به مرور زمان پوست گردن شما صاف و بدون چروک می‌شود.
ورزش غبغب: بسیاری از افراد معتقدند با داشتن غبغب تمام جذابیتشان از بین می‌رود. سرتان را به پایین خم كنید؛ تا جایی كه كشیدگی را در تمام عضلات پشت گردنتان حس كنید. برای چند ثانیه در همین وضعیت بمانید و بعد سر را بالا بیاورید و به سمت عقب خم كنید تا كشیدگی را در عضلات جلوی گردن احساس كنید. بعد از آن دوباره به حالت عادی برگردید.
ورزش گونه: اگر می‌خواهید صورتتان لاغرتر و استخوان گونه‌تان مشخص‌تر شود، باید عضلات گونه‌ را ورزش دهید. ورزش‌های زیادی برای عضلات گونه وجود دارد اما یكی از موثرترین‌ آنها، این است كه دهانتان را پر از باد كنید و هوا را در سمت چپ و راست صورتتان جابجا كنید. این ورزش را 50 بار در روز با حداكثر فشاری كه می‌توانید انجام دهید.
ورزش فك: می‌خواهید خط فك مشخصی داشته باشید؟ باید روی عضلات صورت‌تان كه باعث باز و بسته شدن دهان می‌شوند، كار كنید. برای تقویت این عضلات، دهانتان را تا جایی كه می‌توانید باز كنید و بعد از چند ثانیه، ببندید. این ورزش را 5 بار در روز تكرار كنید. ورزش دیگری هم وجود دارد؛ با دهان بسته سعی كنید فك پایینتان را به سمت چپ و راست حركت دهید. این 2 ورزش به شما در به دست آوردن ظاهری دلخواه كمك می‌كنند

منبع : جوان امروز