چند توصیه غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن. ◄ تغذیه ► - سوسا وب تولز مرجع ابزار وبلاگ و سایت و ابزار رایگان وبمسترها

سوسا وب تولز مرجع ابزار وبلاگ و سایت و ابزار رایگان وبمسترها

درج تبلیغات شما در اینجا دانلود قران صوتی متن قران کریم
محل تبلیغات شما در اینجا - کلیک کنید
اسرار کاهش وزن در درون ذهن شما نهفته است
تبلیغات
ارسال پیامک

تبلیغات در سایت

تبلیغات متنی
محل تبلیغ متنی شما
برای قرارگرفتن تبلیغ متنی در ایجا کلیک کنید
انتخاب نام کودک
انتخاب نام کودک
مکان تبلیغات شما
مکان تبلیغات شما به ارزان ترین قیمت
درج لینک شما در اینجا
برای درج لینک سایت خود اینجا کلیک کتید
ابزار وبلاگ
ابزار وبلاگ و سایت
درج لینک شما در اینجا
برای درج لینک سایت خود اینجا کلیک کتید
گالری عکس سوسا
ابزار وبلاگ
پست های تصادفی وبلاگ

ابزارهای وبلاگنویسی


تصاویر زیباسازی وبلاگ در گروه بندی های مختلف + کد عکس


غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

حبوبات,هبوبات

آیا می دانید چه غذایی سیستم ایمنی شما را تقویت می کند ؟

یک کارشناس ارشد تغذیه گفت: دال عدس رنگ نارنجی دارد و سرشار از بتاکاروتن پیش‌ساز ویتامین A است و مصرف این غذا سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و برای قوه بینایی مفید است.

میترا زراتی اظهار داشت: حبوبات بهترین منبع پروتئین گیاهی است، مصرف حبوبات برای دیابتی‌ها مفید است و لوبیای سویا یکی از بهترین حبوبات برای دیابتی‌ها محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر افراد دیابتی ۵۰ تا ۶۰ گرم آجیل سویای بدون نمک را در طول روز مصرف کنند، در کنترل چربی و قند خون آنها مؤثر است؛ حبوبات سرشار از آهن هستند ولی میزان آهن آن نسبت به گوشت کمتر است.

وی افزود: حبوبات سرشار از ویتامین‌های گروه B به خصوص ویتامین B1 و B6 است همچنین دارای قند نفاخ است و جزء خانواده الیگوساکاریدها محسوب می‌شود که خیساندن آن مانع از نفخ می‌شود.

مصرف حبوبات چربی و قند خون را کنترل می‌کند

زراتی بیان داشت: حبوبات دارای اسیدهای چرب اشباع است که از بروز چربی خون پیشگیری می‌کند و مصرف حبوبات برای افراد چاق یا مبتلا به چربی خون مفید است چرا که چربی خون را کنترل می‌کند.

وی ادامه داد: هر نصف لیوان حبوبات پخته۷۰ تا ۷۵ کیلو کالری انرژی دارد و بین انواع حبوبات آن دسته از حبوباتی که رنگین‌تر هستند، مفیدترند که از جمله آنها می‌توان به دال عدس اشاره کرد.
این کارشناس ارشد تغذیه عنوان کرد: دال عدس رنگ نارنجی دارد و سرشار از بتاکاروتن است. مصرف دال عدس سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و برای قوه بینایی مفید است همچنین لوبیا قرمز بیشتر از لوبیاهای دیگر حاوی موادمغذی است.

منبع : www.myadolf.blogfa.com