چند توصیه غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن. ◄ تغذیه ► - سوسا وب تولز - ابزار وبلاگ

سوسا وب تولز - ابزار وبلاگ

قرآن,قرآن صوتی, ترجمه قرآن
اسرار کاهش وزن در درون ذهن شما نهفته است
تبلیغات
ارسال پیامک

تبلیغات در سایت

تبلیغات متنی
دوربین مداربسته
sakhtemoon.com مرجع پیکسوت در زمینه معرفی محصولات و شرکتهای دوربین مدار بسته
ساخت وبلاگ
ساخت وبلاگ
دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید
طراحی سایت
طراحی سایت
ایلیا ثبت شرکت
ایلیا ثبت شرکت
ثبت علامت تجاری در کرج
ثبت علامت تجاری در کرج
ثبت برند ایلیا
ثبت برند ایلیا
انتخاب نام کودک
انتخاب نام کودک
فروشگاه ساز رایگان
فروشگاه ساز رایگان
طراحی سایت
طراحی سایت
آپلود فایل
آپلود فایل رایگان
آپلود عکس
آپلود عکس رایگان
مکان تبلیغات شما
مکان تبلیغات شما به ارزان ترین قیمت
گالری عکس سوسا
ابزار وبلاگ
پست های تصادفی وبلاگ

ابزارهای وبلاگنویسی


تصاویر زیباسازی وبلاگ در گروه بندی های مختلف + کد عکس


غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

حبوبات,هبوبات

آیا می دانید چه غذایی سیستم ایمنی شما را تقویت می کند ؟

یک کارشناس ارشد تغذیه گفت: دال عدس رنگ نارنجی دارد و سرشار از بتاکاروتن پیش‌ساز ویتامین A است و مصرف این غذا سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و برای قوه بینایی مفید است.

میترا زراتی اظهار داشت: حبوبات بهترین منبع پروتئین گیاهی است، مصرف حبوبات برای دیابتی‌ها مفید است و لوبیای سویا یکی از بهترین حبوبات برای دیابتی‌ها محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر افراد دیابتی ۵۰ تا ۶۰ گرم آجیل سویای بدون نمک را در طول روز مصرف کنند، در کنترل چربی و قند خون آنها مؤثر است؛ حبوبات سرشار از آهن هستند ولی میزان آهن آن نسبت به گوشت کمتر است.

وی افزود: حبوبات سرشار از ویتامین‌های گروه B به خصوص ویتامین B1 و B6 است همچنین دارای قند نفاخ است و جزء خانواده الیگوساکاریدها محسوب می‌شود که خیساندن آن مانع از نفخ می‌شود.

مصرف حبوبات چربی و قند خون را کنترل می‌کند

زراتی بیان داشت: حبوبات دارای اسیدهای چرب اشباع است که از بروز چربی خون پیشگیری می‌کند و مصرف حبوبات برای افراد چاق یا مبتلا به چربی خون مفید است چرا که چربی خون را کنترل می‌کند.

وی ادامه داد: هر نصف لیوان حبوبات پخته۷۰ تا ۷۵ کیلو کالری انرژی دارد و بین انواع حبوبات آن دسته از حبوباتی که رنگین‌تر هستند، مفیدترند که از جمله آنها می‌توان به دال عدس اشاره کرد.
این کارشناس ارشد تغذیه عنوان کرد: دال عدس رنگ نارنجی دارد و سرشار از بتاکاروتن است. مصرف دال عدس سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و برای قوه بینایی مفید است همچنین لوبیا قرمز بیشتر از لوبیاهای دیگر حاوی موادمغذی است.

منبع : www.myadolf.blogfa.com