ابزار وبلاگ ابزار سایت ابزار وبسایت ابزار رایگان وبلاگ

تبلیغات
تبلیغات متنی
گالری عکس سوسا
ابزار وبلاگ
پست های تصادفی وبلاگ

ابزارهای وبلاگنویسی


تصاویر زیباسازی وبلاگ در گروه بندی های مختلف + کد عکس

ابزار چیستان و معما همراه با جواب. در طرح و رنگ های مختلف و امکان انتخاب لوگوی دلخواه

ابزار چیستان و معما همراه با جواب. در طرح و رنگ های مختلف و امکان انتخاب لوگوی دلخواه

ابزار چیستان و معما همراه با جواب - با قرار دادن کد این ابزار در وبلاگ یا سایت خود می توانید باکس زیبایی داشته باشید که در هر بار نمایش صفحه، یک چیستان یا معما جذاب و البته تفکر برانگیز در آن به نمایش در می آید. همچنین از ویژگی ابزار چیستان این است که امکان مشاهده و دریافت پاسخ معما برای کاربران مهیا شده است.


ابزار چیستان و معما همراه با جواب


برای مشاهده چیستان جدید همراه با جوابش روی لینک زیر کلیک کنید

مشاهده چیستان با جواب



به منظور قرار دادن این ابزار در وب خود یک از استایل و لوگو را انتخاب کنید و روی دکمه دریافت کد کلیک کنید، کد به نمایش در آمده در کادر زیرین را کپی کرده و در وبلاگ خود قرار دهید. این کد را می توانید در بخش تنظیمات وبلاگ و یا ویرایش قالب قرار دهید.


susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan susa web tools chistan
پیش نمایش
susa web tools chistan

کد زیر را کپی کنید و در جای مناسب از وب خود قرار دهید