ابزار وبلاگ ابزار سایت ابزار وبسایت ابزار رایگان وبلاگ

تبلیغات
سامانه پیام کوتاه ارسال پیامک

تبلیغات متنی
آنتی اسکالانت
آنتی اسکالانت
آشپزی
آشپزی
فایل مارکت
فایل مارکت
خرید بلیط چارتر هواپیما
خرید بلیط چارتر هواپیما
محل تبلیغ متنی شما
برای قرارگرفتن تبلیغ متنی در ایجا کلیک کنید
دانلود فیلم و سریال رایگان
دانلود فیلم و سریال رایگان
فروش اینترنتی بلیط هواپیما چارتر
فروش اینترنتی بلیط هواپیما چارتر
درج بک لینک در اینجا
درج بک لینک در اینجا
مکان تبلیغات شما
مکان تبلیغات شما به ارزان ترین قیمت
ابزار وبلاگ
ابزار وبلاگ
درج تبلیغ متنی لینکدار در اینجا
درج تبلیغ متنی لینکدار در اینجا
ابزار رایگان وبلاگ
ابزار رایگان وبلاگ
مجله اینترنتی و عکس
مجله اینترنتی و عکس
درج لینک شما در اینجا
برای درج لینک سایت خود اینجا کلیک کتید
لینک شما در اینجا فقط با 20000 تومان
لینک شما در اینجا فقط با 20000 تومان
درج تبلیغ در سایت
تبلیغات در سایت
مکان تبلیغ شما
اینجا مکان تبلیغ شماست
خرید بکلینک
خرید بکلینک - درج بکلینک شما در اینجا
فروش بک لینک
فروش بک لینک - فروش این مکان برای درج لینک شما
گالری عکس سوسا
ابزار وبلاگ
پست های تصادفی وبلاگ

ابزارهای وبلاگنویسی


تصاویر زیباسازی وبلاگ در گروه بندی های مختلف + کد عکس


چند نکته مهم و مفید برای پیشگیری از حملات اضطرابی. ◄ پزشکی سلامت ►

چند نکته مهم و مفید برای پیشگیری از حملات اضطرابی. ◄ پزشکی سلامت ►

ابزار رایگان وبلاگ

ابزار سایت

ابزار وبلاگ

چگونه از حملات اضطرابی پیشگیری کنیم؟

کامپیوتر,استرس,اضطراب

 متخصصان روانشناسی بالینی در مرکز پزشکی مایوکلینیک در سایت رسمی این مرکز به چند نکته مهم و مفید برای پیشگیری از حملات اضطرابی اشاره کرده‌اند که به قرار زیر است:

- از مصرف خوراکی‌های کافئین‌دار مانند الکل، قهوه، چای، کولاها و شکلات خودداری کنید چون کافئین شما را در یک حالت تحریک پذیری بالا قرار می‌دهد.

- از سیگار کشیدن جدا خودداری کنید زیرا نیکوتین موجود در سیگار سبب افزایش تحریک پذیری فیزیکی و فیزیولوژیکال می‌شود. همچنین استعمال سیگار سبب افزایش انقباض عروقی و افزایش کارکرد قلبی می‌شود.

- انجام ورزش روزانه می‌تواند بسیار مفید و کمک‌ کننده باشد حتی یک پیاده روی کوتاه اطراف آپارتمان می‌تواند در آرام نگه داشتن شما موثر باشد.

- درمانهای شناخت رفتاری نیز تا حد زیادی در کنترل اضطراب و حمله‌های ترس، موثر هستند. برای این منظور ابتدا ترس و اضطراب خود را در رابطه با موقعیت خاص بشناسید و قبول کنید که شما دچار این اضطراب هستید و برای مواجهه با این موقعیت، برنامه ریزی کنید. برای مثال اگر احساس می‌کنید که دائم در خصوص مسائل مالی اضطراب دارید، یک برنامه پس انداز را برنامه ریزی کنید و یا بودجه‌ای را بطور مجزا برای این موارد در نظر بگیرید. هم‌چنین در مشکلات قبلی خود باقی نمانید. تغییراتی ایجاد کنید که احساس راحتی بیشتری داشته باشید و به خودتان فرصت دهید که مشکلات را پشت سر بگذارید.

- با بدن و جسم خود مهربان باشید.

- تنش‌های خود را با ورزش سنگین و ماساژ از بدن خود خارج کنید.

- از تکنیکهای آرام سازی (رلکسیشن) استفاده کنید.

- به اندازه کافی استراحت کنید و اگر در خواب مشکل دارید حتما برای درمان آن به پزشک مراجعه کنید.

- فکر خود را با کار و تفریحات سالم و مفید مشغول نگه دارید.

- برای لذت بردن بیشتر از لحظات خود به دیدن یک فیلم کمدی، پیاده روی و یا کوهنوردی بروید.

- برنامه ریزی روزانه داشته باشید، داشتن کار بیش از حد و یا بیکار ( سوسا بلاگ ) بودن در طی روز می تواند به اضطراب شما بیفزاید.

- علائم اضطراب خود را یادداشت کنید و گاهی به دوست صمیمی خود آنها را بازگو کنید چون گاهی مواقع گفتگو کردن با یک دوست به میزان قابل توجهی از اضطراب شما می کاهد.

- در کارهای گروهی و گروه‌های اجتماعی شرکت و یا بطور داوطلبانه به دیگران کمک کنید.

منبع : www.myadolf.blogfa.com

ابزار وبسایت

ابزار وبلاگ

ابزار سایت


ما را حمایت کنید