ابزار وبلاگ ابزار سایت ابزار وبسایت ابزار رایگان وبلاگ

تبلیغات
تبلیغات متنی
خرید آیفون 10
خرید آیفون 10
پشم سنگ
پشم سنگ
طراحی سایت
طراحی سایت
دیوار
دیوار
شرکت طراحی سایت
شرکت طراحی سایت راتین
تصفیه فاضلاب
تصفیه فاضلاب
اس ام اس محرم
اس ام اس محرم
چشم سوم
چشم سوم
بک لینک
بک لینک
طراحی سایت
طراحی سایت
طراحی سایت
طراحی سایت
طراحی وب سایت
طراحی وب سایت
طراحی سایت
طراحی سایت
خرید بلیط چارتر هواپیما
خرید بلیط چارتر هواپیما
محل تبلیغ متنی شما
برای قرارگرفتن تبلیغ متنی در ایجا کلیک کنید
دانلود فیلم و سریال رایگان
دانلود فیلم و سریال رایگان
فروش اینترنتی بلیط هواپیما چارتر
فروش اینترنتی بلیط هواپیما چارتر
ابزار وبسایت
ابزار وبسایت
مکان تبلیغات شما
مکان تبلیغات شما به ارزان ترین قیمت
درج لینک شما در اینجا
برای درج لینک سایت خود اینجا کلیک کتید
ابزار وبلاگ
ابزار وبلاگ
ابزار رایگان وبلاگ
ابزار رایگان وبلاگ
مجله اینترنتی و عکس
مجله اینترنتی و عکس
لینک شما در اینجا فقط با 20000 تومان
لینک شما در اینجا فقط با 20000 تومان
خرید بکلینک
خرید بکلینک - درج بکلینک شما در اینجا
فروش بک لینک
فروش بک لینک - فروش این مکان برای درج لینک شما
گالری عکس سوسا
ابزار وبلاگ
پست های تصادفی وبلاگ

ابزارهای وبلاگنویسی


تصاویر زیباسازی وبلاگ در گروه بندی های مختلف + کد عکس


5 استراتژی طلایی در کاهش وزن ! ◄ تناسب اندام ►

ابزار رایگان وبلاگ

ابزار وبلاگ

5 استراتژی طلایی در کاهش وزن !

ما در اقیانوسی از رژیمهای هوسی ، برنامه های كاهش وزن و كلاهبرداریهای علنی كه قول كاهش وزن سریع و آسان را می دهد زندگی می كنیم . اگر چه ستونهای بنایی كه برنامه موثر كاهش وزن بر مبنای آن استوار می گردد شامل یك وعده غذایی سالم با كنترل كالری دریافتی و تمرینان ورزشی خوب طراحی شده می باشد . برای اینكه برنامه كاهش وزن با موفقیت همراه گردد شخص خواهان كاهش وزن می بایست در سبك زندگی خود تغییرات دائمی ایجاد كرده و عادتهای سالم را جایگزین عادتهای قبلی نماید و این ۵ استراتژی را عملی کند.

۱.تعهد صادقانه

كاهش وزن دائمی مستلزم صرف وقت و تلاش صادقانه و واقعی می باشد . شما می بایست به خودتان قول دهید كه امكان دارد برای همیشه به آن وفادار باشید . در برابر بعضی از تغییرات شدید از خود مقاومت نشان دهید . كاهش وزن نیازمند تمركز عمیق شما می باشد . سعی كنید به دیگر مسائل استرس زای زندگیتان مثل مشكلات مالی و درگیرهای شخصی و غیره توجه نمایید . قابل درك است كه چنین مسائلی را نمی توان بطور كامل حذف نمود اما توجه به آنها میزان تمركزتان بر روی برنامه كاهش وزن را بهبود می بخشد . به یكباره شما آماده اجرای برنامه كاهش وزن خود هستید فقط آن را شروع كنید . به خاطر دلایل بوالهوسانه و تفننی آن را به تعویق نیاندازید .

۲. یافتن انگیزه درونی

به یاد داشته باشید كه هیچ كس دیگر شما را وادار نخواهد كرد كه از شر این اضافه وزن خلاص گردید . شما نیاز به یك انگیزه درونی دارید . از چیزهایی كه فكر می كنید به شما انگیزه می دهد و كمكتان می كند تا متمركز بمانید لیستی تهیه كنید . در لحظه هایی كه وسوسه می شوید می بایست بتوانید بر روی این فاكتورهای انگیزشی تكیه كنید . بعضی از این فاكتورهای انگیزشی عبارتند از :

۱ . گذشته شما . به خاطر آورید كه چند سال گذشته چقدر سالم بودید .
۲ . کسی که دوستش دارید .
۳ . سالم نبودن شما كه نتیجه اضافه وزن است .

همان طور كه انگیزه درونی خیلی مهم است حمایت خانواده و دوستان هم مهم می باشد . بدون هیچ عذاب وجدان و خجالتی این گونه افراد را دست چین كنید .

۳. تنظیم اهداف واقع بینانه

این موضوع كاملاً بدیهی است . نه؟ اما هنوز هم اكثریت مردم هنگامی كه به كاهش وزن می رسند برای تعیین اهداف واقع بینانه با خود درگیرند . برای یك دوره طولانی بهتر است هدفتان كاهش ۰.۵ تا ۱ كیلوگرم كاهش وزن در هفته باشد . برای تحقق این هدف می بایست روزانه ۱۰۰۰ -۵۰۰ كالری ببیشتر از كالری دریافتی خود بسوزانید و این كار هم مستلزم صرف وعده های غذایی كم كالری و انجام تمرینات ورزشی است .

با تنظیم اهداف خیلی سخت خودتان را گول نزنید زیرا كه قادر به تحقق آن اهداف نیستید و ناامیدی واقعاً بد است . اهداف شما می بایست خاص ، قابل اندازه گیری ، دست یافتنی ، ارزشمند و مهم و از نظر زمانی محدود باشد . به عنوان مثال یك هدف قاطع این است كه در طی ۳ ماه آینده هفته ای ۵ روز روزانه نیم ساعت پیاده روی كنید و نتیجه را ثبت كنید .

۴. مصرف غذاهای سالم تر

در كل پروسه كاهش وزن كاهش كالری دریافتی به عنوان یك قدم كلیدی به حساب می آید . این كار الزاماً به معنای آن نیست كه نسبت به مقدمات تهیه غذا سرسری برخورد نمایید . یك راه موثر برای كاهش كالری دریافتی خوردن هر چه بیشتر غذاهای گیاهی ، سبزیجات ، میوه جات و دانه میوه ها سوسا وب تولز می باشد . از بین چندین ماده غذایی انتخاب كنید تا اینكه بی بهره از طعم و البته مواد مغذی نشوید .

با خوردن صبحانه سالم گام اول در اجرای برنامه كاهش وزن را بردارید . در طول روز با صرف حداقل سه پرس از سبزیجات و میوه جات از خودتان پذیرایی كنید ، برای پخت و پز از روغنهای سالم و بهداشتی استفاده نمایید ، مصرف شكر را قطع كنید و از لبنیات كم چرب استفاده نموده و مصرف غذاهای غیر گیاهی را به حداقل برسانید .

۵. فعال بمانید

همان طور كه قبلاً هم گفته شد كلید اساسی كاهش وزن این است كه بیشتر از كالری دریافتی كالری بسوزانید . ۳۵۰۰ كالری معادل ۰.۵ كیلوگرم چربی است و این بدان معناست كه اگر می خواهید در یك دوره زمانی ۰.۵ كیلو گرم چربی از دست بدهید می بایست ۳۵۰۰ كالری بیشتر از كالری دریافتی خود بسوزانید . همراه نمودن مصرف وعده های غذایی كم كالری با انجام تمرینات ورزشی بهترین نتیجه را به بارخواهد آورد .

اهمیت یك برنامه روتین تمرینات ورزشی را دست كم نگیرید . در باشگاه زیر نظر مربی ورزش كنید . پیاده روی كنید و به جای آسانسور از پله استفاده كنید . تا جایی كه می توانید در طول روز فعالیت بدنی داشته باشید . این كار نه تنها موجب كاهش وزن شده بلكه برای سلامتی هم مفید است .

این عادتها را می بایست جزء روش زندگی خود بكنید . امكان دارد در آغاز مشكلاتی پیش بیاید . از آنها نترسید . به خاطر داشته باشید كه شما دارید سعی می كنید تغییرات عمده ای در زندگیتان ایجاد كنید . همه این تغییرات یكباره اتفاق نمی افتد . فقط این نوع سبك زندگی سالم را ادامه دهید و آن را ترك نكنید.

 

ابزار وبسایت

ابزار وبلاگ

ابزار سایت


ما را حمایت کنید